Support

Support 2018-11-28T14:50:41+00:00

Voor Windows
computers

Download – Hulp op afstand
Hulp-op-afstand.exe – 6 MB

Voor Apple
computers

Download – Hulp op afstand
Hulp-op-afstand.dmg – 13 MB

Veelgestelde vragen

Voldoet een gratis antivirus pakket op mijn computer? 2018-11-28T15:31:03+00:00

Een gratis virusscanner is op zich niet verkeerd, maar vaak niet voldoende. Dat komt omdat ontwikkeling op antivirusproducten nou eenmaal niet gratis is. Daarom zijn betaalde oplossingen vaak beter (in functionaliteit en in snelheid waarmee de virusdefinities aangeboden worden). Daarbij worden gratis edities veelal van (ongewenste) reclame uitingen voorzien. In de laatste plaats is er in een omgeving waar meer dan 1 of 2 computers staan behoefte aan een centrale aansturing van antivirus (beheer applicatie). Deze is alleen beschikbaar bij betaalde versies.

Mijn internet valt geregeld uit, wat kan ik doen? 2018-11-28T12:35:30+00:00

Ons advies is om de stekker van uw netwerk-apparatuur (router en/of modem) 10 minuten van de stroom te halen, om daarna weer van stroom te voorzien. Mocht dit niet baten kijk dan goed of de antennes (als die er aan zitten) goed op het kastje geschroefd zitten.

Mocht dit geen resultaat geven neem dan gerust contact met ons op.

Hoe lang duurt gemiddeld een reparatie? 2018-11-28T12:30:22+00:00

Gemiddeld duurt een reparatie 1-3 werkdagen. Wij kunnen van te voren schatten hoe lang een reparatie zal duren.
De reparatieduur is afhankelijk van het soort schade, en/of probleem.

Op welke manier kan ik bij jullie betalen? 2018-11-28T14:55:49+00:00

U ontvangt van ons een factuur. Deze factuur moet u op tijd, binnen 14 dagen na factuurdatum, betalen.
Bij kleine bedragen kunt u contant betalen.

Repareren jullie ook op locatie? 2018-11-28T12:25:29+00:00

Ja dat kan, maar niet altijd. Soms is het zelfs ook beter dat wij een reparatie uitvoeren in onze werkplaats.
Vaak moeten we voor een installatie of een hardwaretest wachten, in onze werkplaats tellen we de wachttijd niet en hebben wij test apparatuur.

Kan ik mijn computer brengen/halen? 2018-11-28T12:21:16+00:00

Dat kan, maar gelieve op afspraak. Wij hebben kantoor/werkplaats maar geen winkel die constant open is.

Wat zijn jullie openingstijden? 2018-11-28T12:19:38+00:00

Deze staan op onze pagina onder het kopje ‘contact‘.

Verkopen jullie ook laptops en computers? 2018-11-28T12:32:28+00:00

Ja dat doen we zeker. We werken op maat. We kijken wat de klant wenst, en waar het product voor gebruikt wordt.
Aan de hand daarvan bieden wij een passende oplossing.

Hoe kan ik de garantie van mijn computer controleren? 2018-11-28T12:18:41+00:00

Klik hier voor de HP garantie check
Klik hier voor de Dell garantie check

Hoe start ik Hulp op afstand? 2018-11-28T11:52:07+00:00

Let op, hulp op afstand werkt niet wanneer u problemen met uw internet verbinding heeft.

Stap 1. Klik hierboven op de oranje knop ‘Download – Hulp op afstand’ (kies uw versie Windows of Apple)
Stap 2. Hulp-op-afstand.exe wordt nu gedownload, wanneer het downloaden klaar ik start u bestand door deze aan te klikken.
Stap 3. Kies ‘Ja’ wanneer u gevraagd wordt of u wilt toestaan dat deze app wijzigingen aan uw PC mag aanbrengen.
Stap4. U krijg nu een ID nummer. Zodra u deze doorgeeft aan de support medewerker kunnen zij veilig bij u inbellen.

 

Downloads

Het downloaden van bestanden via links op deze website, is volledig voor eigen risico en verantwoordelijkheid.

Tools

Software